Merve_mina benim bebeğim de üç aylık ve aynı durum bizde de var. Geçenlerde uyku ile ilgili bişeyler okurken karşıma çıktı. Yatağa yatırırken bebeği vücudunuza yakın tutun, Kendini havada hissetmesin diyordu. Ben son zamanlarda bebeğimi banyo hamağında yıkamaya başlamıştım. Bebeğim havada gibi hissediyordu sanki dengesini sağlamak için kollarını açıyordu. Aklıma o durum geldi. Belki bu bilgi işinize yarar :)