Sueda2929 Bayanlar 1 numara bez kullanıodm. Bez bitmek üzere yeni bez alıcam prima yenidoğan kullanıodm. 2 buçuk aylıgız 2 numara mı almam gerek
Ummhnsmt Haftaya 3 aylık olacak 6 kilodan fazla Bebeğim 4 numara kullanıyorum 3 sıkıyordu iz yapıyordu