Selam arkadaşlar. Oğlum kabız oluyor diye doktor laxafiber prebiyotik toz verdi. Bi şase yi ikiye böl gündüz yoğurta akşam suyuna koy dedi. Ama akşama ayırdığım sertleşiyor mecbur atıyorum. Hepsini bir sefer kullansam zararı olur mu acaba. Ya sadece akşam suyuna katim yada tek yoğurta. Sizler nasıl kullanıyorsunuz