Benim bebeğimde 2 haftalıkken kusmaya başladı 7 aylık olana kadar kustu. 5.5 aylık olduktan sonra azalmıştı ek gıdaya başlayınca. Reflüsü vardır canım muhtemelen. Sızıntı şeklinde kusuyorsa o fazla emdiği içindir ama ağız dolusu kusuyorsa reflüsü olabilir. Az az sık sık emzir.