Aybarskomm Kızlar bebeğim 7 buck kilo 3 numara bez kullanıyoruz şuan ama bacakları biraz tombik olduğu için yan lastikleri hep bacaklarına iz yapıyor kızarıyor sizde sıktığı içinmi böyle 4 numaraya mi geçmeliyim ilk bebeğim tecrübesizm
Busraae Aybarskomm bizde aynıyız kuzum 7 bucuk kilo 3 numara bizimkide iz yapıyor 4 alıp denedim ama 4de cok büyük geldi yeniden 3ü kullanıyoruz
asyasare Aybarskomm kullandigin beze gore degisir. benim kizimda 7 kilo 200 gram sleepy aldigimda 4 numara oluyor cunku kalibi kucuk onlarin. ama prima aldigimda 3 numara kullaniyorumz eger lastik izi yapiuorsa kucuk geliyor demektir 4 numara al buyuk olda bile ona gore baglarsin bisey olmaz.zaten 4 numara 7-10 kg arasi olarak geciyor
Deletedmom23113 Aybarskomm evet 4 numaraya geçin , biraz rahatlar hem de yazın çok çok sıkıya gelemiyorlar