Melekkamer 10. Ayimiza kadar cok güzel yerdi, 10. Ayda maalesef iştahı kesildi ne yapsam yemiyor ama ben gene de 3 öğün yapmaya devam ediyorum arada da bir kez meyve ve bir kez de yoğurt veriyorum, yani 3 ana öğün 2 ara öğün olmuş oluyor da yemiyor çoğu zaman , sabahları yumurtadan tiksindi asla istemiyor ek gıdaya geçtik geceli her sabah yerdi galiba bıktı, yumurtayı ne şekilde yaparsam yapayım asla yemiyor kokusunu alıyor, bende iki gündür irmikli meyveli muhallebi veriyorum sabahları , oynatıp uyutuyorum uyanınca da mevsim meyvelerinden veriyorum o gün ne geçerse elime şeftali karpuz kavun , öğlen köfte ,mercimek yemeği ,kabak yemeği, pırasa , ıspanak, çorba artık ne yaparsam ona göre tirtikliyor hiç yemek istemiyor, akşam da aynı şekilde yemek veriyordum normalde , öğlen mesela patates yemeği yaptıysam akşama da çorba yapıyodum , öğlen çorba içerse de akşam daha kasikla yiyebileceği katı yemekler pisiriyordum yanına yoğurt koyuyordum iki üç hemek kaşığı, ama şuan hiç istemiyor dediğim gibi 😣 gene akşamları da yulaflı irmikli muhallebi tarzında hafif şeyler yiyor , galiba disi çıkacak gene istahsiz çok ya da yazın sıcakta canı da istemiyor olabilir zorlamıyorum, bol bol su içiyor o şekilde kapatıyoruz günü, gece de iki defa formül süt iciyor