Ebruegemen Merhaba molitium mu daha önce duydunuz mu veya kullanan varmı mede ilacıymış ama kullananlar sütü çok artırdığını söylüyor kullanan var ise bi zararı oldumu süte geçiyomu bilgilendirirse sevinirim
Balannesi Ebruegemen Merhaba doktoruma danıştım motilium kelime anlamı harekettir içersen tek zararı belki sana ishal olur onun dışında hiç bi sakıncası yok dedi 😊
ikos58 Ebruegemen ben sezeryanla doğum yaptım ve hiç sütüm gelmedi. Hastanedeyken doktorum bana her öğün ikişer tane içirdi. Aslında bu mide ilacı yan etkisi süt arttırması. Evet biraz sütüm gldi ama bebeği doyuracak kadar değil yine mama verildi. Mucizevi bir etkisi yok yani
Janss Ebruegemen Bana doktorum önerdi fayda da gördüm düzenli kullanımda . İlacın yan etkisi prolaktin yani süt hormonunu yükseltmesi ☺️ Buda bizim işimize yarıyor . Sabah - Öğle - Akşam 1 tane içiyorum .
Onursevdaaslan Canım süt için eczaneden galactago damla al. Bi bardak suya 15 damla damlatıyorsun ben çok faydasını gördüm hiç sütüm yoktu
Janss Glycn Doktor önerisi olmadan kullanılmamalı . Mide/sindirim sistemi sorunları yapabiliyor . Sürekli kullanılabilinecek bir ilaç değil maalesef . 1 kutu bitirip bırakmıştım.