Guler94 kizimi hep kucakta sallayarak uyuttum taa ki 3. ayina kadar. 3 ayinda garip bir sekilde aglamaya ittirmeye basladi. bende sizin gibi anlam veremedim ilk basta. meger cocuk sallanmak istemiyormus yataga yatiriyorum bende yanina yatiruorum elini tutuyorum kendinkendine uyuyor. bir deneyin derim uykusu geldiginde cok fazla yormadan yataga gidin.