Bizde 15 günlüğüz meme reddi yapıyo sagıp sütüm ü veriyorum ayrıyetten mama veriyorum aptamil kullanıyoduk çok aşırı gaz yaptı çocuk mamadan sonra kıvranıyo şimdi doktor tavsiyesiyle evolvıa mamaya geçtik şuanlık iyi gidiyo içerik olarak aptamilden daha iyi ama doymuyo bizimkide