zeynepelam Dikişleriniz ne zaman iyileşti, çok ağrı oluştu mu. Bir hafta oldu doğum yapalı Hemoroid sorunum ortaya çıktı, dikişlerim ağrı yapıyor yürürken zorlanıyorum normal mi, ne zamana geçer
Sweett zeynepelam benim 21 gün oldu hala daha acıyan ağrıyan dikişlerim var canım bünyeden bünyeye değişiyormuş iyileşme süreci
sedaykn zeynepelam 10 gün falan sürmüştü ağrısı. Sonra geçiyor. Kabız olmamaya çalışın ama zorlamayın.
asyasare zeynepelam ben dogum yaptigimda kizim kuvezde kaldi sonrasinda sarilik yuzunden 2 defa daha yatti. hastaneue git gel neredeyse evde yatamadim hic. o nedenle gec iyilesti. 25 gunluk falandi dikisim dustugunde. sonrasinda bir hafta daha tatli tatli kasinma ve sızı oldu. ama geciyor sonunda. bol bol dinlen canim is falan yapma. bunyeye bagli kuru ve temiz tut
amineerva zeynepelam çok normal tam anlamıyla nerdeyse kırk gün sürdü iyileşmem ama ilk zamanki ağrılar olmuyor merak etmeyin oturmamaya çalışın
asyasare zeynepelam ben aynada bakiyordum her gun. birde dikisin dugum yeri elime geliyordu canim. ic dikis varsa o zaten eriyor anlamiyorsun. korkmam diyorsan kucuk bir el aynasiyla bakabilirsin ya da elinle yoklayabilirsin
_Busra_ zeynepelam dikişler eriyen ipten zaten iç çamaşırına yada peçeteye minik minik parçalar geliyor eline alınca anlarsın ip olduğunu
zeynepelam amineerva ilk 2 gün daha iyiydim. Ağrı kesici iğne istesem verirler mi acaba parol etki etmiyor
Eymensmomm zeynepelam bendede öyle olmuştu hemoroid oluşuyor geçici bir süre krem gln sürdüm toparladı.20gunde bebeğimde doğdugunda zaten bi 10gun kuvezde yattı git gel derken öyle çok dinlenemedimde ayakta toparladm zaten oturunca daha çok agrı yapıyordu
YldrmBytkn Seni çok iyi anlıyorum bende böyle bi post acmistim çok ağrım oluyordu😔 ben suan 38 günlük lohusayim tamamen iyileştim 1 hafta öncesine kadar ince ince sizlamalarım vardı onlarda şimdi tamamen kesildi dikişlerde düştü diye tahmin ediyorum ayna ile bakınca görünmüyor çünkü eskisi gibi. Sabret gecicek inşallah baticon sür gazlı bez ile ve kuru tut dikişlerini 👍🏻
amineerva zeynepelam aslında başka bir ağrı kesici veriliyomuş koronadan dolayı lohusalara verilmiyor dediler bana ama çok ağrım olunca hastanede vermek zorunda kalmışlardı, ismini bilmiyorum ama derdinizi anlatın isteyin bakalım, ağrı artıyorsa zaman ilerledikçe geçmiyosa enfeksiyon gibi bir şey de olabilir gösterin doktora
Haceromer Benim 20. Günde düşmüştüler tamamen. Basurumda vardı. Ilık suya oturdum bi kaç kere çok iyi gelmişti o zaman. Denemenizi öneririm. Çok ağrım vardı benimde ama ağrı kesici kullanıyodm. 1 haftaya ağrı bitmişti. Tabi tamamen düşene kadar hareketler kısıtlı ve ağrılı oluyor. Dikişlerinize sarı kantoron yağı sürmenizi öneririm