Deletedmom414 Kaş bıyık yıllardır kendim alırım.Saçlarım da siyah boya ama tabi ara ara boya kesim istiyor.Her gün eve çağırıyorum özel kuaför🤪şaka şaka eşim bayan kuaförü🙃Arada bir ona yaptırıyorum,öyle olmasaydı kesim için giderdim ama bebeğimi kısa süre anneme bırakıp,kurallara uygun çalışılıyor,en azından bizim kuaförde🌸