Selam kızlar kullandigim çelik mı iyi değil bilmiyorum hazır şu kaynatmama rağmen ici kireç tutuyor suyun ustundr boyle biseyler oluyor her gun gundr kac kez tellememe ragmen cezve denedim aynı çaydanlık aynı siz mama sularını nerde kaynatiyorsnz ne marka önerirsiniz acil almam lazım en sağlıklısı hangisi sizce