Sedacan2267 Deletedmom7 cok az ne o en az 3000 gr almasi lazim. Bizimkiler hic almadi bir seninki almis masallah bravo devamke
Busraae Deletedmom7 benim kızımda ilk 2 ay öyle dedi zaten 3.aydam sonra azalıyor bu kadar kilo almıyor hareketlenmeye basladıkca
Poyraznisam 500 1000 arası alırlar genelde ama bazı bebekler bu sınırı 2 2.5 kg kadar cıkarır ki benim bebegım de 2.5 kg alıyor aylık onemli olan belirlenen persentıl dpgrultusunda gelısımının saglıklı şekilde ilerlemesi
Ogullarinaasikanne Deletedmom7 tabii gayet iyi sadece anne sütü mü alıyor maşallah ne yeyip içiyorsunuz böyle 🤔🤗
Busraae Ogullarinaasikanne canım yulaf dereotu tahin pekmez hem sütün kalitesini arttırıyor hemde süt yapıyor
Ogullarinaasikanne Poyraznisam benim bebeğimde anne sütü alıyor ne yeyip içiyosunuz yazar mısınız rica etsem 🤗
Poyraznisam Ogullarinaasikanne sabah gune evde mayalanmıs kefırle baslıyorum kahvaltıda mutlaka bir yumurta yanında bol yesıllık bir dilim peynir ve 8 9 tane ceviz ıci ara ogunde meyveli yogurt ( kendi mayaladıgım) oglenleri haftanın 3 gunu et turu 2 gunu tavuk 2 gunde sebze şeklinde besleniyorum gunde 4 lt su içiyorum bol meyve tüketiyorum ve mutlaka 2 bardak süt içiyorum açlık hissettiğim anlarda karısık çerez badem antep fıstıgı minik bir kase yapıp yiyorum yanı gunde 6 ögun saglıklı seyler yemeye calısıyroum
Faray Deletedmom7 benim kızımda 2500 kg doğdu, 1 ay sonunda sadece anne sütüyle 3950 kg oldu, doktorumuz çok iyi olduğunu söyledi.