Rumeysa34 1Pamukkiz_ umarım linç yemem ama ben gayet memnunum canım bazı durumlarda kendim yapamıyorum dışarı çıkarken emziremeyeceğim durumlarda mecburen bebeğime veriyorum bebeğimde severek yiyor
Betul055 1Pamukkiz_ kavanoz mama ve bisküvi vermiyorum verene saygım sonsuz ✋ kasık mamasını veriyorum çok şükür Allah’a sorun yok
Rumeysa34 ebz09 bazı annelerimiz paketli olan her ürüne karşı bebeğimizs paketli ürünleri verdiğimiz için sağlıklı olmadığını düşünüyorlar ve kötü anne olarak görüyorlar paketli ürünleri vermeyip kendiniz yapın diye ama saygı duyuyorum herkesin görüşüne