Bebeğim 5 aylık sadece anne sütü alıyor. Gelişimi gayet iyi, kilo alıyor. Mukuslu ve yeşil kaka yapıyor. Hala gaz sancıları var. Başk hiçbir şikayetimiz yok. Ben laktoz intoleransı olabileceğini düşündüm relactaz damla başladım. Bir süre sonra kakası düzelmişti ama şimdilerde yine kakası mukuslu ve rengi yeşile yakın. Süt, besin alejisi olma ihtimali beni korkutuyor. Yaşayan varsa nasıl çözüldü? Hangi besinleri yemeyerek deneme yanılma yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler.