Mustafakemalinannesi Kızlar oğluşum 9 aylık iki tane ön alt kesici dişi çıktı ve emzirirken ısırdığından çektiğinden ilk kanadı ve yara oldu gerçi hala da ısırıyor çekiyor ama yine de sormak istiyorum göğsüme sütümü sürdüm bunun dışında yapabiliceğim bişey var mı? Çabuk geçirecek acısını ne yapabilirim