Meyrus33 Merhabalar bugün bebeğim 2.ay aşısı oldu, sabah 9da yapılmıştı hala ateşi çıkmadı, ilerleyen zamanlarda mı oluyor bu ateş acaba, olmayadabilirmiş tabi ama hemen kendini belli eder mi?
Deletedmom896 Meyrus33 akşam uykusuna yakın aşı yeri ağrıdı sanırım bir çay kaşığı calpol verdim uyudu ertesi gün turp gibiydi bol bol uyudu 😂
Defneninannesie B3n geldiğimde calpol verdim eve 1 cay kasığından biraz fazla ver demisti ateşi çıkmadı .ama huzursuzluk oldu kolu agriyirdu galiba kaldirinca ağlamaya başlıyordu.2 Gun huysuzlandi sonra gecti.
sempatiksebek bizde bugün olduk henüz ateş yok ama olmadan şurup verdim olmasın diye@Meyrus33#5422265
Ssultannn Meyrus33 canım bence sürekli takip et bizde sabah yaptırmıştık geceye doğru çıktı ateşi hiçbir huzursuzluğu vs olmadı
Canancann Meyrus33 canım benim oğlumda hiç ateş olmadı çok şükür illa olacak diye bişey yok rahat ol kendini şartlama ama tetikte olmayada devam et belki hiç çıkmaz ateşi. Hatta oğlum o gün çok uyumuştu bide
FerahKuzum Dün yaptrdk biz de ateşimiz çıkmadı çok şkür sadce mızmızlığı oldu sanırm aşı yerleri ağrı yaptı. Gün içinde sürekli ateşini ölçtüm. Geve yatarken de rhat uyusun diye 1 çay kaşğı calpol verdim. Bugn de gayet iyi çok şkür 😊 ateşi çıkmayacaktır annesi inşallah 😊
defnesmomm Meyrus33 benim kızımın ateşi gece çıktı, ateş ölçer ile ara ara kontrol etmenizi tavsiye ederim. İnce giydirmek, üzerini sıkı örtmemek ve en son olarak da 1 çay kaşığı Calpol gibi parasetamol aldığım önlemlerdi. Size doktorunuz ne öneriyor ise onu yapın mutlaka 💙