Benim gibi pimpirikli olan anneleri birazcik rahat ettiririm umuduyla
1 haftamizda hastanede duyma testi yapildi ve sag kulamiz malesef tikali cikti ve hemsire 2 haftalikken kulak dr randevu almami söyledi gittimizde kulamizin kendilinden acilmisti cok sükür
3 haftalikken bebegim uykusunda tikanir gibi oluodu ertesi gün hemen randevu aldim dr gittimizde dr gülüp ilk bebeginiz heralde dedi kizimin ictigi süt genzine kadar cikiyormus bide burnumuz tikaninca malunuz insan ister istemez korkuo
4 haftalikken ilk asimiza gittik agizda ikinci doz k vitamini verdiler bu arada kizimin yüzünp sivilceler basmisti sordugumda bebek aknesi oldunu kendi kendine geciceni söyledi ve tikaniklimizada büyüdükce gecti Ve göbegimiz daha gecmemisti icinden iltap akiodu onda kibrit cöpü gibi biseyle temizledi simdi misler gibi oldu
9 haftalikken yani bügün gene gittim dr a uzun süredir mukuslu kakamiz vardi persembe günü nokta kadar kan görünce korktum ve yüzündeki akne pütürcükleride tam olarak iglesmedi ve kulak arkasida döküntü olunca süt alerjimiz var sanip hemek süt ürünlerinden uzaklastim yaptim büyük bi hataydi dr danismadan kesmemen gerekio sonucda kizim kalsiyumdan yararlanamadi 4 gün boyunca Kakamizda ki kan megersen popo cikisimizda yara oldugu icinmis krem yazdi dr ve 1 aydir basimizdada konak var yavas yavas azalan onun icinde badem yagini banyo yapmadan 1 saat önce sürüp mustelanin konak sampuani ile yikiyorum.
kusura bakmayin süpelendiginiz bisey olursa dr iltibata gecen bence insanin ici anca öyle rahatliyor.
Bu arada yurtdisinda yasadigim icin ve korono bizim burda yok denilcek kadar az oldugu icin dr rahat gidip gelebiliyor
Allahim herkesin bebegini korusun☺️
yazmayi unuttum dogdumuzdan beri bebegimin gözleri capaklaniodu büyüdükce gecti suan cok az var be dr bugün kizimin kafasinin egri oldunu söyledi birazda sol tarafa yarirdi
Anne olmak 🌺