Kızlar ebebekten babyplus un elektrikli süt sağma pompasını aldım. Sanki çok iyi bi şekilde göğsümü vakumlamıyor çok çok az damla damla süt akıyor yarım saatte 10 cc ancak birikiyor. Bozuk mu yoksa normali bu mu? Ya da bu sıkıntıyı yaşayıp düzelen var mı