EsleminAnnesi2020 13 mayısta sezeryan doğum yaptım.. kanamalarım 25 güne kadar sürdü snra az az lekelenme oluyodu dün 40′ımız çıktı ve tekrar başladı yoğun bi şekilde.. sizce bu doğum kanaması mı adet mi ?
Ates_mami EsleminAnnesi2020 bende benzer birşey yaşadım. 20 gün lohusa kanamam sürdü. Bitti.Tamamen bitmişti 1 damla bile yoktu. 35. Gün 3.4 gün kanama tekrar başladı. Regl mi oldum lohusa kanaması mı diye düşündüm. 40 kontrolü için gittim. Doktorum ultrasonla baktı. Yumurtalıklar aktif değil. Rahimde hala kanama görünüyor. Regl olmadın. Lohusa kanaması bu dedi. Doğumda verilen kanamayı atmaya yardımcı bir ilaç var ismini vermiyorum. Ona devam et dedi. Yani doktorunuz ne olduğunu tam olarak söyler. İsterseniz bi gidin
EsleminAnnesi2020 Gidecektik hem bebek için kontrole hem benim için ama Konyada yaşıyoruz ve Konyada bütün hastaneler pandemi hastanesi ilan edildi ..