Merhaba, 45 günlük bir oğlum var 4080 gr doğdu hastane de mama desteği verdiler emzirdim ama bir yandan da şekeri düşük dediler mama verdiler çıkarkende vermemi istediler ben evde vermedim anne sütü ile beslemek için ama 3. Günü doğumun sabaha kadar ağlayınca bebeğim doktora gittik kilo kaybı ve sarılık sebebi ile mama desteği dedi yine bu sefer az da olsa vermeye başladım bir ayın sonunda yeterli kiloyu alamamış 270 gr almış şu anda düzenli olarak her emzirme sonrasında 90 cc 60 cc mama veriyorum şu an ki sorum şu sizlere bir iki gündür emdikten sonra sakin görünüyor mama vermesem de dün emzirdikten sonra uyudu kendiliğinden sabaha kadar da emip uyudu mama vermedim 6 7 saat sonra ki bezinde hiç idrar yoktu mama verdim arkasından ıslattı bezini acaba doymaya başladığını nasıl anlarım yanlış değerlendirip yine kilosunu gelişimini etkilemekten korkuyorum var mı acaba bu konuda bilgisi olan