Drkada 11 ay 12 günlüğüz hala geçmedi üstüne dün doktora götürdük. Yumurta allerjisi çıktı 😓😓 dogru düzgün ek gida yok devamlu huysuz mız mız gazı geçmiyor yumurta yediğim yedirdiğim için gaviskon, molitium şurup kullanıyoruz şimdi de allerji damlası verdi.. bakalım süreç nasıl ilerleyecek.. süreç insanı yoruyor bebeğin rahatsızlıklarına cabası üzülüyoruz