Ikrazumra19 Flora doktora gotueun isterseniz ama okumustum anneden hormonlardan dolayi olabiliyormus gececi birseymis ama eniyisini doktor bilir
GramPozitifBakteri Flora ilk ay bikaç kez kızımda da olmuştu doktora fotoğrafını göstermiştim sütten geçen hormonlardan dolayı oluyor demişti bidaha olmadı zaten takip et yine de muhtemelen ondandır
Yasemin000 Benim kızımda da oluyordu annenin hormonların geçiyor. Takip edin devam ederse gösterirsiniz doktora
2balbiranne Çok fazla ve kötü kokulu değilse tedirgin olmayın anneden geçiyor kızımda da yaşamıştık temiz tutmaya çalışın korkmayın 🍒
Flora Ekmekci doktora sordunuz mu? Ben sanırım çok temizledim ondan mı acaba ? Kız çocuklarının alt temizliği çok zor ya şimdi korkuyorum
Mom19 Flora benim kızımda da olmuştu ancak beyaz akıntıydı yogunbakim hemşirelerin aradım normal dediler .Sonra doktora sordum rengi beyaz olduğu sürece normal demişti bana
GramPozitifBakteri Flora biraz da emiyor anladığım kadarıyla o bile yetiyodur geçmesine belki bizimde sarımtrak bi rengi vardı çünkü bişeyi yoktur muhtemelen ama içiniz rahat etsin tabiki gösterin doktora
Flora Mirage91 Mirage91 Mom19 2balbiranne doktorumu aradım gideceğiz birazdan yoksa yatamam ben bu akşam çok canım sıkıldı inşallah bir şeyi yoktur