Poyraznisam Öncesinde hıc terlemeyen ben dogum dan sonra aşırı terliyorum bende weetinkini aldım oda ıyı
Oznurozer Adet görmediniz galiba daha? O yapıyor çünkü çokta pis kokar üstelik bende yaşadım. Menepoz gibi düşünün 😏 bence deodarantta kullanmayın sık duş almaya çalışın
Deletedmom413 Oznurozer Duştan çıkınca bile kokuyorum sanki Esim sana oyle geliyo diyo ama taktim kafaya
Oznurozer Deletedmom413 ayıp bi şey değil bu doğal bi süreç deodarant yerine biraz daha dikkat edin derim o kadar takmayın kafanıza çok normal
Buno Deletedmom413 ben de ayniydim cikinca incianin roll onunu kullandim simdi 14 aylik oldu kızım gecti hormonal bisey heralde
Deletedmom413 Oznurozer Yok post sahibi ben degilimde dikkatimi cekti konu :) deodrnt kullanmiyorum parfum bile kullanmiyorum bebegime dokunur diye Bol duş surekli üst degistirme vs :)
Ebruuuuuu Bende hala çok terliyorum ve deodorant vs kullanamıyorum bebeğim rahatsız olmasın diye, sık sık duş alıp üst değiştiriyorum. Hatta bazen sadece vucudumu yıkayıp çıkıyorum
Kbrbydk Deletedmom252 bebeğiniz emiyorsa özellikle sprey kullanmayın. Roll on kullanıyorum kokusuz olanlar var onlardan tavsiye ederim. Hem bebeğiniz rahatsız olmaz. Günlük yapabiliyorsaniz vücudunuzu yıkayın sık sık
20152020 Deletedmom252 süt bezlerinden dolayı terleme ve kokuda artış oluyor. Koltuk altlarınıza birer damla karanfil yağı yada yasemin yağı kullanın. Koku azalacaktır. Ama terlemeye çözüm yok malesef. Emzirdikçe devam ediyor.