Yarın üç tane 2.ay asilarimizi yaptırcam eşim olmadigi ve memlekette olduğum için rota asisi 3.aya kalıyor genelde 2.ay asilariyls birlikte yapılıyor diye biliyorum , ayrı yaptıran ve 3.ayda yaptıran varmı geç kalmam defilmi 3.ayi beklersen rota için