Arkadaşlar sezaryen dikişleriniz tam olarak ne zaman iyileşti? Benim dikişim estetik dikiş. Sadece iki başta düğüm gibi şeyler vardı. Büyük oranda küçüldüler ama daha geçmediler. Yarın kırkımız çıkacak ama hala ara ara sızı oluyor. Genel olarak ağrım acım yok. Peki bu dikişlerin iyileşmesi sizde nasıl oldu? Tam olarak ne zaman sezaryen ile ilgili tüm sıkıntılarınız bitti?