Rojee zaten emmedi de mama veriom sagiyorum kucağıma alınca susuyor yatirinca ağlama krizine giriyor sadece uyuduğunda susuyor artık naocagimi şaşırdım
Deletedmom896 benimki emmiyor sagiom ben mama da veriom ama hergun aglio kucağıma aldığım an susuyor kucakta alistrmadm naocagimi şaşırdım