Gizemre Merhaba anneler sizlere bi sorum var oğlum için birkaç bişeyler almıştım yalnız bi takımın altı küçük beden geldi yanlış gönderilmiş iade etmem gerekiyormuş iade işlemi yaptığımda kargo kendi geliyor Mu yoksa ben mi götürüp bırakıyorum ??
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gizemre Ben iade işleminde çok kez kargo çağırdım maalesef gelmediler hep kendim götürdüm. Yakiınlarda magazası varsa direk değişimde yaptırabilirsiniz.
balkabagianasi Gizemre ister kargoyu arayıp almalarını isteyebilir ,ister kargoya kendiniz götürebilir veyada en yakın şubeden şikayetinizi bildirip yapabilirsiniz 🌿
Yildizim Gizemre Biz defalarca değişim yaptık. Hem kendimiz için hem de oğlumuz için. Neden öyle dediler ki ?
annediyebiri Gizemre ben onlineden alışveriş yaptım açıkçası aldığım ürünü beğenmedim. Mağazadan yerine başka birsey alarak değişim yaptım e fatura yeterli oluyor
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gizemre Aa yok öyle bişey. Biz eşime mont aldık mesela beden büyül geldi mağazayı aradık ellerinde varmış gitti eşim değişti faturasıyla. Bebeğe bana aynı şekilde tabiki değişim var ☺️
Merve201119 Gizemre canım bende geçen oğluma almıştım bizimkide alti 18/24 üstü 24/36 geldi malesef mağaza değiştirmedi aras kargo ile geri yolladık para iadesi yapıldı
balkabagianasi Gizemre hem lcwaikiki personeliyim hemde geçen gün takımı eksik ürünüm geldi mağaza kasasına gittim durumumu anlattım ve aldılar ürün defoluya ayrılır 🌼
Sutbitkisi Gizemre arayıp en yakın mağazayı sorun bence. Bir de fırça atın çünkü kendi dikkatsizlikleri yüzünden şu pandemi döneminde müşteri mağdur oluyor. Tamamen aynı şey Poloda başıma geldi. İade alın kargo gönderin dedim o kadar da fırçaladım. Sonuç: eşim gidip kargoya bıraktı. 😕
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Gizemre iade edebilirsin git magazaya ver faturayla olmadı de, al paranı ☺️