Merhabalar kızlar bebeğim 15 günlük oldu çok şükür. Spinal sezeryanla doğum yaptım doğum esnasında bebeğimin ilk hepatit B aşısı Yapıldı. Taburcu olurkende topuk kanının 1. Alındı. 5 günlükken de ilk kontorlümüz vardı o zamanda 2. Topuk kanını Ve sarılık testini verdik. 10. Gününde işitme testini ve kg kontrolümüzü yaptırdık çok şükür sorunsuz çıktı. Sağlık ocağında yapılıyormuş sanırım bu testler ama biz hastanede yaptırdık dünde hemşire aradı sağlık ocağına kayıt açtırmak gerekiyormuş kaydını da yaptırdık. Sorum şu ki bir sonra ki kontrole ne zaman gitmem gerekiyor kalça ultrasonu ne zaman yapılıyor sırada o mu var Aşı kartımız çok karışık anlayamadım bir türlü birde hepatit b aşısı 2 doz mu oluyor acaba🧐 hastanede ki doktoru pek sevemedim ilgili bulamadım doktor değişimi yapıcam o yüzden direk yeni doktorumuza yada sağlık ocağında takibe başlayım diye düşündüm ama ne zaman gitmeliyim acaba 🥰