Merhabalar,
bebeğim 1 aylık 15 günlükken devit3 kullanmaya başladık sağlık ocağının verdiği ama kimse memnun değil ve bebeğimde yan etki yaptığını düşünüyorum ayrıca bıngıldağı erken kapattığını duydum. Bebeklerinize kullandığınız d vitamini ve gaz damlası önerilerinizi bekliyorum . Damlaları değiştireceğim teşekkürler şimdiden