Tazeanne-25 Meraba kızlar bebegım 6 aylık oldu ek gıdaya geçicem ama nasıl yapıcam ne vermeliyim 3 gün kuralı nedir yardımcı olur musunuz artık doymuyor fark ettm mama yıyo gece açlığa uyanıyo 🙊🤔🤔
543 Tazeanne-25 canim 3 gun kural soyle mesela yoğurt vermek istiyorsu diyeyim 1. Gun 1 cay kasigi 2.gün 1 tatlı kaşığı 3.gün 1 yemek kaşığı veriyorsun ve ağız yanlarında kızarıklık ishal vucudubda döküntü olursa bebeğinizi ona alerjisi vardır böyle böyle hep deneyerek gitmek gerekir demisti doktorumyz