Merhaba arkadaşlar. Bebeğimi loş ışıkta yarı karanlıkta uyutuyorum. Uyandığında normal gün ışığı olan bir odaya geçtiğimizde uzunca bir süre gözlerini açıp bakamıyor hassasiyet gösteriyor rahatsız oluyor. Sizin bebeklerinizde de bunları gözlemlemiş miydiniz normal midir acaba?