GizemAtakan Kızlar asitli olduğu için emin olamıyorum gaz falan yapar mı sütüme fikri olan yazarsa sevinirim teşekkür ederim🙏
Bebegim GizemAtakan bn içiyorum her hangi biley olmuyor sadece meyveli olanı içme ben limonlu içmiştim kızım gazdan bütün gün durmadı
Obsesifk GizemAtakan 2 den fazla geçmeş içinde kafein varmış ben sürekli içiyordum kız uyumuyordu sonra internetten baktım kafein varmış içinde şimdi içersem 1 tane içiyorum
lgulay Ben maden sodasının gazı önlemeye yardımcı olduğunu duymuştum içindeki mineraller çok faydalıymış
Cisemmuge Ben gazlı olduğu için gaz yapacağını okumuştum internette. Hamilelikte çok içtim, doktorum önermişti ama hemşire arkadaşım emzirme döneminde gaz yapar, demişti. Kolik bebek olduğu için içemiyorum.
GmzSnn Yok yaa banada portakaL suyu we üzüm yeme dedi doktor doğum yaptığmda ben her sabah taze portakaL suyu sıktırıyorum markete gidip hiçde gaz maz oLmadı oLmayınca oLmuyo
Gurbettebianne GizemAtakan ben içtim canım kolada içiyorum ama biraz dikkat diyorum . Ki zaten bebeğim kolik emzirme zamanlarıma dikkat ediyorum .ama galiba maden suyu masum 😊 kola fenaa
Mehmetalp Gurbettebianne kola hakkaten fena madensuyu masum. Ben genel olarak şunu tecrübe ettim affınıza sığınarak yazıyorum. Anneye ağız yoluyla gaz çıkarttıranlar masum anneye pırt yaptıranlar fena. En fenası bnm gözlemim nohut bnm bebeğim ne zaman nohut yesem ( pilavın içine koyar kaynanam önceden haşlayıp) gaz sancısı tuttu.
Gurbettebianne Mehmetalp aynen öyle . Canım aslında ben su zaman a kadar onu yemeyiö bunu yemeyim demedim . Fasulye nohut mercimek vs .ilk günden beri yiyorum sadece fazlaca kimyon atıp giyiyorum
Duru2018 GizemAtakan hamileliğim boyunca içtim şuanda içiyorum zararını görmedim bebekteki gaza faydası varmış hatta bide ne zaman soda içsem sütümünn arttığını farkettim