10 günlüğüz sadece anne sütü veriyorum. Günde 6 7 kere altını değişiyorum (gece hariç). Biraz biraz yapıyor kakasını öyle dolu dolu değil tabiki. Sarılığı var bu yüzden acaba doymuyor mu diye düşünüyorum. Ama doğduğundan beri 3 kere sarılık için gittik ilk %13tü 2 gün sonra 15 oldu ondan da 3 gün sonra 14 oldu. Çoğalmıyor aynı kalıyor. Yarın tekrar gitsem mi hastaneye yoksa doktorun dediği gibi takip edin çoğalınca anlamıyız ?