Admsmyrgktg Pnck bnmkinin göbeği daha düşmedi birazda dün ateşlenir gibi oldu acaba iltihap falan mı kaptı diye tedirgin oldum sormak istedim. Teşekkür ederim
Yagizalpp Hastaneden geldikten sonra hem kendim hemde bebegimi yikadim. Kurulamasini cok iyi yaptim gobek baginin.
Kkubu80 Bizde hastaneden ciktiktan 2 gün sonra yıkadık doktorumda yıkayabilirsin demisti hic bir sey de olmadi göbeğini kurutup bakimini yaptim hep düşene kadar