Deletedmom379 simplex var adını hatırladığım kadarıyla buydu 3 4 damla damlatıyordum ve hemen geçirdiydi benimki oğlan 3 4 gün gaz sancısı çekmişti il aylarda o damlayı aldık ve hemen geçirdi diğer günede bişeyi kalmadı 2 3 gün kullandım işe yaradı bizde onu tavsiye edebilirim ☺️ Bazende kiraz çekirdekleri var onuda karnına koyuyorum ısıtıp bazen öylede rahat yattığı yerden gazınıda çıkartıyordu