Arkadaşlar merhaba. 7,5 aylık bebeğim ishal oldu ve geçen hafta gaita sonucunda doktoru birkaç lökosit olduğunu söyleyip Maflor ve Nidazol verip 5 gün kullanın dedi. Kullandık ilaçlar bitti. İshal hala devam edip mukuslu, hafif kanlı olmaya başlayınca tekrar en yakın hastanede test yaptırdım sonuç Mukuslu, Entamoeb a histolytic a kistleri, 4-5 lokosit ve 2-3 eritrosit hücresi görüldü şeklinde. Bebeğim kusmuyor, ateşi yok, iştahı ve keyfi yerinde. Ama günde ortalama 7-8 defa kaka Yapıyor Hala mukuslu ve kanlı poposuda pişik oldu😕 . Doktorumuz bekleyin geçecek dedi ama rahat edemiyorum. Sizin yorumunuz ne olur bu duruma çok merak ediyorum. Başına böyle birşey gelen olgunu ikinci yaptığımız teste acildeki doktor dizanteriden falan bahsetti hijyene dikkat edin geçer dedi. şimdiden teşekkür ederim