Gunes55 19 gunluk bebegimin burnu tikali. Serum fizyolojik damlattim ama fayda etmedi. Bu kadar kucuk bebelerde burun aspiratoru kullanmamak gerekiyormus. Bebenin burnunu nasil acarim. Siz nasil hallediyorsunuz bu isi aspiratorsuz
Kizimmmmm Gunes55 başından beri fizyoljik su akp aspiratörle temizliyorm. Doktorum öyle demsti. Bebekler burundan nefes alırms ilk 6 ay. O yüzden burun açık olmalı. Doğru beslenmesi açısından da.
Dygg Gunes55 bizde 35 günlüğüz eve geldiğimiz günden beri serum fizyolojik damlatıp aspiratörle temizliyoruz bir sıkıntı olmadı