elf0 korkmayın geçecek insallah. Oğlum 12 ay 12 günlük hâlâ verem aşısı yeri kızarık ve kabuklu. Geçmeye yakın yani. Çok kötü şişmişti iltihap doluydu hatta bir defasinda akmıstı. Dayanamayip doktora gösterince bunun normal olduğunu, beklentilerinin zaten bu olduğunu, aşının tutmuş olduğunu gösterdiğini söylemişti. Eğer bu şekilde olmazsa aşının tutmadığını ve ilerleyen yıllada tekrar yapılmasının şart olduğunu da söylemişti. Çok şükür baya geçti. Sadece izi var sayilir