Hipp combiotic kullandım ilk 3 ay ama çok fazla kilo artışı olmadı yalnız gaz çıkarma konusunda Bi sıkıntı yaşatmadı.. Sonra bebelac golda geçtim o da gaz vs yapmadı çok güzel kilo aldı toparladı.. 9.aydan sonra bebelac a geçtim onda da Bi sıkıntı yok çok şükür.. Bebelac gold alın bence eğer tadını severse devam edersiniz..