Deletedmom54 Merhaba 🌸 koşuyolu medipol yada üsküdar civarında önerebileceğiniz çocuk doktoru varmı acaba.kendi doktorumuz hastaneden gitti 🥺 Teşekkür ederim şimdiden inşallah vardır 😂💁🏻♀️
Ipegim Deletedmom54 bende koşuyolu medipolde doğum yaptım ama orada değil doktorumuz çamlıca erdem hastanesi vural kartal çok çok memnunuz zaten yorumlara bakarsanız sizde görürsünüz tavsiye ederim
anakraliceee @Deletedmom54 canım ben koşuyolu medipilde doğum yaptım iki oğlumun dr orda prof enver atay ve mustafa ciftci harika 2 dr tavsiye ederim🌸
Deletedmom54 anakraliceee tamam bakıcam hemen 🌸 numara verıyorlarmı? Yani aradığımızda yada yazdığımızda ulaşabiliyormuyuz?
Deletedmom54 Ipegim orası bana biraz uzak gibi.aslında çok uzak değilde ben yakınlarda gitmeye alışmışım 🤦🏻♀️ Bi bakıcam onada teşekkür ederim 🌸🙏
cinkokarbonpil Deletedmom54 doktorumuz mustafa çiftçi memnunuz koşuyolu medipolde. Numarasını da paylaşıyor
Ipegim Deletedmom54 valla orada ismi lazım değil kızım yeni doğduğunda çok negatif enerji vermişti bize sonra internetten aradım yorumları okudum mezun olduğu okula baktım doktorumuzu buldum seçim sizin