Kızlar size bir şey danışmak istiyorum Bana yardımcı olur musunuz. Benim 4 aylık bir kızım var mesela anneme kalmaya gittiğimizde ya da memlekete kalmaya gittiğimizde gece sadece bir kere uyanıyor deliksiz uyuyor ama kendi evimizde gece 4 kere falan kalkıyorum Emziriyorum acaba hata mı yapıyorum. yani uyandığında tekrar sallayıp ya da bekleyip emzirmesem mi yoksa emzirsem mi ? mesela eskiden her uyandığında altını değiştiriyordum. artık geceleri hiç altını değiştirmiyorum yatarken değiştiriyorum bir de sabah kalkınca değiştiriyorum onu hallettim mesela. burada okuyorum bazılarının çocukları bütün gece deliksiz uyuyor Ben benimki de uyusun istiyorum çünkü çok uykusuz kalıyorum ne yapacağımı bilmiyorum Sizce uyandığında emzirmeyip devam mı etsem yoksa emzirsem ve bu arada 3 saatte bir kalkıyor akşam 10′da uyuyor Sabah 8 gibi de uyanıyoruz.