Derenkuzum 6 ay önce doğum yaptım ve 1 ay çok kötü kabızlık yaşadım en sonunda çareyi her gün aç karnına bir yemek kaşığı zeytinyağ, 1 su bardağı ılık su içine bir çay kaşığı bal ve bir iki damla limon atıp içerek buldum. Makarna, pirinç pilavı, beyaz ekmek tüketmedim bol bol su içtim çok şükür geçti.