aLmisMomSs Merhaba hanımlar bebeğim beni de emiyor ama sonrasında ağlıyor aranıyor Bende doymadığını düşünerek mama veriyorum, emin olamıyorum 30 cc veriyorum ama verdikten sonra yine aranıyor ellerini hep ağzına götürüyle acaba mamanın miktarı mı az geliyor
03032014 aLmisMomSs bebekler zaten sureklı emmek ıster ve aranırlar annesı günde 4 5 bez dolu çiş yapıyorsa doyuyor demektır bırde emzık le destekleyebılırsın
BerenandMom aLmisMomSs emdikçe sütun artar zaten doysalarda memede uyumak istedikleri için devamlı aranıyorlar sütun varken mama verme bence kilo artışına göre doktor gerekli görürse söyler sana
frambuazliturti aLmisMomSs 1 aylıkken sarece mama yiyordu 90 lık yiyordu. Doktorum 3-4 haftalık 90 5-6 haftalık 120 içebilir demişti. Ama emziriyorsanız bilemiyorum. Bir gün biraz fazla mama yapıp deneyin genelde tok olduğunda aranmadan uyuyor bizimkisi
Oykum09 aLmisMomSs tek memeyle bırakiyorsan ikisinide vermeye çalış belkide sütün miktarı azdir bende aynı şeyi yaşadım doktorum elektrikli sağma makinasıyla yarım saat sağım yap ikisinde de gelen süt miktarı 90cc değilse kalan CC yi mama ile destekle demişti ama ben tek göğüsle bıraktığımı anlayıp bu sefer 2 göğüs emzirmeye başladım hem kilo almaya başlamıştı hemde doyduğundan emin oluyordum
Ebrars Sık sık yiyorsa 30-60 verebilirsiniz. Daha az aralıklarla yiyorsa daha fazla miktar verebilirsiniz. Benim oğlum 2 ay 10 günlük. Reflüsü olduğundan az az sık besleniyor.
frambuazliturti Ebrars merhaba kaç saat aralıkla ne kadar veriyorsunuz? Benim oğlum 51 günlük 3.5 4 saatte bir 120 iciyordu ama yetmemeye başladı arttırıcam sanırım
TalentedMom aLmisMomSs siz sürekli emzirin doktora sormadan mamaya bence başlamayın belki yeterli geliyordur ilk başlarda sürekli emmek isteyecektir
ESMA111 aLmisMomSs kız 30 cc çok az🥰 ortalama 4 kilo olan 1 aylık bebek 90cc içiyor artık. Imkanı yok doymaz 30 la. İlk hafta 30 içiyolar🥰 benim de bebeğim devamlı memede durmak istedi acıyor artık gögüslerim. Ben sağıp veriyorum arrtık. Arada emdiriyorum. İyileşmesini bekliyorum. Çok zor da kalırsam mama veriyorum. Onların doymasından önemli değil giçbirşey. mesela benim bebeğim akşam olunca (biberonla da deneyip gördüm) iki emip bırakıp geri istiyodu tüm akşam böyle geçiyordu. Doymadıgını düşünüyordum. Halbuki emmiyomus doymadan bırakıyomus yani. Biberonla verince anladım bunu. Kılo alımı ıyıyse çişli bez sayısı iyiyse doymadıgını düşünme. Sadece uzuun sürede doyuyorlar sanırım. 🤦🏻♀️