ilknurcelik Bebeğim 7 aylık kolik bir bebekti gerçi hala etkileri sürüyor sabaha karşı ıkınmalar kaka yaparken zorlanmalar devam ediyor 😞 gece 3-4 kez emiyor ama gaz çıkarmıyorum artık büyüdü diye zaten çıkarım diye dik kaldırıyorum hemen uyanıyor😟 sizce ne yapmalıyım sabah 4-5 gibi ıkınmalar başlıyor ve uyanıyor haliyle 😫
Seda0202 ilknurcelik benm bebegimde 7 ay 11 günlük ve kolikti simdi 4 gibi benimkide öyle oluyor bende mamasını verip gazını çıkartıp biraz masaj yapıyorum rahatladiktab sonra bezini degisiyorum geri beşiğine koyup müzk açıp sallıyorum tabi bu arada bebeğimle hic oyun moduna girmiyorum seri bi şekilde yapıyorum
ArasinnAnnesi ilknurcelik benim oğlumda kolik ti canım gazını çıkarmana gerek yok ki ben mesela hiv çıkarmıyorum 10 aylik ama 6 Ayından beri emzirip yada mama yedirip yatırırım çocuğun uykusu bölünmesin
ilknurcelik Seda0202 sabaha karşı çok emiyor sonra gazlanıyor😟 ne güzel bunları yaparken ayılmaması bizimki tık olsa uyanıp gülmeye başlıyor eller kollar hep oynuyor 😁
Seda0202 ilknurcelik bizimde öyle hemen oyun moduna giriyor ama ben oynamayınca sadece bana odaklanıyor yoksa bi sürü sebeklik yapiyor ama annesi dayanıyor 😂😂
ilknurcelik ArasinnAnnesi dimi bende büyüdü diyorum ama sabaha karşı hiç uyumuyor anca ıkınıyor sonrada kaka yapıyor ama ana kucağında oturarak sadece kakasını yapıyor beşiğinde 3 aydır kaka yapmadı hiç 🤦🏼♀️
ArasinnAnnesi ilknurcelik öyle rahat ediyordur canım benim oğlumda kapı kenarı yada cam in önünde yapıyor 😊