Oslemozguuum canım ben uc aydır pişikle ugrastım, artık kanıyordu. Sonra hastaneye gıttım, çinko içerikli krem verdiler aynı yuzune maske yapar gıbı poposuna sürüyorsun bolca, her altını degıstırdıgınde sur bşr haftada gecer inşallah. Kremin içeriginde çinko olcak. Ben Fransa da yasadıgım için kremın adı degısık. Ordada bulursun