Ozlemdefnem Günaydın kızlar iki aylık bebeğim var ve belim omuzlarım yanlarım kopacak derecede ağrıyo ne yapmalıyım sizce geçmesi için siz neler yapıyosunuz
Fatmabrn Ozlemdefnem canım benimde aynı şekilde 1 buçuk aylık bebeğim sezaryen ameliyat oldum belim bu son 2 haftadır aşırı ağrıyor emzirme pozisyonunu iyi tut yoksa daha cok ağrır.
Rumeysa-Y Ozlemdefnem bebeğim 5 buçuk aylık halen ağrılarım devam ediyor .ne yapsam geçmiyor. Sürekli kucakta ve eğilerek emzirdigimiz için ağrılar hep devam ediyor . Ben bı çare bulamadım valla denemediğim şeyde kalmadı.😬
Mrw-95 Ozlemdefnem çaresi yok mecbur çekiyorsun ağrıları benim bide hamilelikte siyatik çıktı belimde ağrıdan yere uzanıp dönüp duruyorum o şekilde uyuyakalıyorum eşime beni ovarmısın diyorum ovmayı sevmiyorum diyip geçiştiriyor 😊 ağrı kesici filan hiç fayda etmiyor bana
Mrw-95 Asel_sahra pilates yaptim ben sadece hafifledi agrisi dogum yaptiktan sonrada o bel agrim hep kaldi hala gecmedi
lingolingo Ozlemdefnem hem bel fitigi hem boyun fitigi baslangicim var egzersiz hersye derman google yaz eger hergun yaparsan faydasini gorursun (bel agrisi icin egzersiz sirt agrisi icin egzersiz gibi) 🙏🏼
Mrw-95 Asel_sahra farmasiden aldim ben kendim farmaside yapiyorum o yuzden evde hic eksik etmiyorum o at kestanesi jelini