Kızlar günaydın, bebeğim 4 ay 1 haftalık. 6. ayda ek gıdaya geçiş yapacağız, blw yöntemi ile başlicam hayırlısıyla. Sorum şu, ilk 1 ay nasıl beslenmesi gerekiyor? Bir liste yaptım, ilk hafta sadece parmak/buharda pişmiş sebzeler vermeyi düşünüyorum. 2. hafta acaba, mücver, pankek vs besinlere geçiş yapabilir miyiz?
Şöyle bir liste yaptım;
