Bebeğimle berabeer yatiyorum asla ayirmam zaman okadar çabuk geçiyor ki üzülüyorum cabuk buyucek dlye sonradan kendileri bizle yatmak lstemlcek annem hep der doya doya sarıl yat buyunce dersin keske her yattginda dibinde olsaydım dlye bana vlcdansizlik gibi geliyor 2aylk bebegl yalniz yatirmak lsteyen elestlrsln flkrlm deglsmez