Merhaba anneler 7 ay 10 günlük oğlum var. Akşam 20:00 - 20:30 arası gece uykusuna yatıyor. Gece 3 4 sefer emmek için kalkıyor ama sabah en geç 6 da kalkıyoruz ayağa daha fazla uyumuyor haliyle buda beni çok yoruyor. Ayrıca gündüz 3 uyku yapıyor onlarda yarim saati geçmiyor. Sizin düzeniniz nasıl? Şöyle 8 gibi kalksa gündüz uykuları da 1 saat kadar olsa canıma minnet ne yapmamı önerirsiniz? Hala dişimiz çıkmadı onun huysuzluğu da var elbet. Teşekkür ederim fikirleriniz için 💜